Saturday, April 17, 2010

midvalley=weekend=tak menarek

midvalley. dah lame aku tak menjejakkan kaki ke situ. cadangnye mau pergi hari jumaat tapi jadual bertukar sebab kakakku yg berbadan dua tak larat nak menggerakkan diri. so, kitorang pergi hari ni. giler ramai!! ramai giler! akibatnya semua tempat yang dijejaki di situ kepenuhan. sesak. tetibe plak arini budak2 dari sekolah mane ntah boley plak wat lawatan kat situ. gile serabut plus serabai. huh!

kononnya kakakku nak beli Crocs tp crocodile pon dy tak beli. aleh2 aku yang dapat kasut sepasang. pembetulan, bukan dapat tapi beli. pastu baru dapat. pusing2 midvalley. naik turun. tengok model2 bercatwalk. haisy~ macam takde hala tuju tadi. berkenan ngan satu beg. giler cantik! (bagi aku la beg tu cantik, orang lain tengok aku tak tau la plak). tapi boleh belek2 jer. nak beli tak mampu. pembelian kasutku menyebabkan aku pokai. nak beli kasut rm30 je paling mahal, aleh2 ter'up' plak harga kasutnye. takpe2, janji puas hati. ayat penyedap hati. huh!

erm..barang2 tak fully pack lagi. pagi2 esok sedah mahu menggerakkan kaki ke KLIA. malas la plak. skang tengah layan cite taiwan, 'Down With Love'. sesape yang rajin, tengok ar cite ni. best! sweet, kiut miut, klakar. hehehe!

nanti bebile rajin, blog ini bakal diupdate lagi (^_^)

p/s: midvalley amat tak menarek bile weekend. huh!

No comments: