Friday, April 23, 2010

bulan dan bintang

hari ini sebab kebosanan keseorangan di rumah, aku telah mengambil keputusan untuk mengkaji sifat aku mengikut bulan dan bintang. aku tak wat kajian pon, aku tanye haji gugel. then, inilah jawapan2 yang diberi oleh haji gugel:

januari:
>> bercita-cita tinggi dan orangnya serius
>> suka mendidik dan dididik
>> sangat mudah melihat kelemahan orang dan suka mengkritik
>> rajin dan setiap yg dibuat nampak keuntungan
>> suka smart, kemas dan teratur
>> bersifat sensitif , berfikiran mendalam
>> pandai mengambil hati org lain
>> pendiam kecuali telah dirangsang
>> agak pemalu daya tumpuan yang sangat tinggi
>> mudah mendisiplinkan diri sendiri
>> badannya sihat tetapi mudah diserang selsema
>> bersikap romantik tetapi tidak pandai mempamerkannya
>> cukup sayang pd kanak-kanak
>> suka duduk rumah
>> setia pada segala-galanya
>> perlu belajar kemahiran sosial
>> cukup cemburu yg sangat tinggi

aquarius:
lembut
pandai berjenaka
peka
tidak suka "sosial life"
gemar bersendirian (hanya rapat dgn kawan rapat)
gemar dipuji
mudah memaafkan org
pandai menghiburkan hati org lain
jika marah, aquarius amat bahaya
suka berjanji tetapi cenderung utk mungkir sbb byk sgt janji2
dan mereka amat berbakat utk mnjadi seorg:
saintis
doktor
juruterbang
penulis
aku copy je semua ni dari satu laman web tapi dah tak ingat yang mane. kalo korang nak tengok perwatakan mengikut bulan dan bintang yang korang lahir sile ar search n tengok sendiri.

ape yang aku perasan, sesetengah drpdnya ade jugak yang berkaitan dengan perangai aku. terutama kalo yang buruk2. macam amat sama. hehehe! btw, benda2 ni tak boleh dipercayai sangat pon sebab ini hanyalah kajian semata2. tapi sifat yang paling aku suke dia state kat situ "setia pada segala galanya". tak lupa jugak kat situ ade mention "orangnya serius". yang ni memang100% tak same. aku memang lah pernah serius tapi kebanyakannya semua orang cakap aku memain. mungkin sifat aku memang serius tapi takse sorang pon yang perasan sifat aku yang satu ni =P.

kalo ikot bintang pulak, "tak suke sosial life", aku suke statement ni. 50-50 die punye betol. tapi bab2 janji tu macam kejam gile ar dia mention camtu. aku rase aku tunaikan gak ar janji2 yang pernah aku buat cuma kadang2 ade yang terlambat. huu~

No comments: