Tuesday, April 20, 2010

kerisauan

kerisauan. itulah yang aku rasekan sepanjang duk kat umah ni. tak kire la sama ada umah ayah di kampung atau umah kakak aku di sabah ni. pertama sekali risau dengan result yang sepatutnya dah kunjung tiba tapi masih tak boleh nak tengok. yang kedua adalah kerisauan terhadap berat badan aku. selama 3 bulan diet secara konsisten walaupon taklah konsisten sangat, aku berjaya menurunkan berat badan 7 ke 8 kg. kalau aku lebih bersungguh, mungkin berat aku akan turun lebih daripada nombor2 di atas. malangnya, apabila berada di rumah, diet yang selalu aku amalkan semasa berada di Kuantan telah menjadi huru hara. aku dapat merasakan sepanjang 3 minggu bercuti ni, berat aku dah naik. aku takut nak timbang balik. haisy~


kakak aku cakap saiko orang diet. tapi memang seyes saiko pon. bayangkan usaha selama 3 bulan boleh lenyap dengan hanya 3 minggu je. sape tak saiko kan?? balik dari Sabah ni kompem aku nak diet bersungguh2 balik. at least berat aku biar maintain bukan naik! huh! saiko!!!!!!


ni result ni, dah la cukup suspen dah nak tunggu kuar. sekali bila nak cek macam2 ar plak. rasa cam dah tade nafsu nak cek plus takot nak cek sebenarnye. ermm..dah takde ape yang nak dicoretkan. moga kerisauan aku akan hilang. huu~

No comments: