Wednesday, September 9, 2009

mimpi

secara jujurnya aku adalah dalam golongan yang agak selalu mengalami mimpi yang bukan2 aka mengarut. tapi mimpi akibat tidor selepas exam pathology n pharmacology yang membuatkan otak aku amat penat membuatkan aku mengalami mimpi yang mengarut tapi memuaskan hati. betol la orang cakap, tak dapat buat betol2 pon, mimpi pon da cukup.

apa perasaan anda apabila anda berpeluang menghentak2 kepala seseorang yang anda amat bengang dan sakit hati dengannya? gila best mimpi tu. rasa semua dendam dah terhapus tapi aku rasa kalau dapat buat betol2 lagi menyeronokkan dan memuaskan hati. aku tak tahu macam mana mimpi tu bley muncul tapi amat bersyukur sebab mimpi tu datang. bila bangun je dari tidor, ade satu perasaan yang amat tak bley digambarkan di sini. nak menyumpah seranah orang berdepan memang tak pernah aku buat kecuali kat kakak n abang2 aku, tapi dalam mimpi ni semua perkataan yang amat sensitip tuk didengar semua terkeluar dari mulut ni. puas hati gila.

aku rasa mimpi ni datang nak tolong aku lepaskan geram sebab berbulan2 menahan geram dan marah yang amat sangat. sekurang2 nya aku hanya menghentak2 orang n menyumpah seranah di dalam mimpi dan tiada orang yang akan berkecil hati dengan itu. melainkan aku bitau dia ape yang aku mimpi. tapi seyes! aku puas ati walaupun tu hanya mimpi.
agak2 perlu ke aku bertimakaseh kat soklan2 patho n pharmaco yang meletihkan otak aku tu??

3 comments:

bijen m. said...

bagus gile mimpi tersebut.
hahaha.

needa zainuddin said...

hehehhe!! mmg amat bagus. tp kalo bley awat btol2 n perbuatan tu slh lg menarek!=p

needa zainuddin said...

buakn salah tp *xsalah!=p