Monday, September 7, 2009

exam

bile anda menghadapi exam di kala cuti raya menjelang, apakah yg patot anda lakukan?? study dgn khusyuk atau pon study smbil memikirkan balik nt nk wat kuih raye ape. buat la sgt...kot2 beli kat kedai jek. paper akhir b4 cuti raya adalah tgh hari pada 10 september ni dan petangnya akan menaiki bas pulang ke kl. mmg la agak sedey sbb rumah yg terletak di gerik menyebabkan ak kena naik dua buah bas sebelum slmt tiba. haisy~ kalo la ade jet persendirian kn besh! yg xbest skang adalah kebengangan ngan course co-ordinator yg memandai wat jadual exam yg menyesakkn nafas smue dak audiology. tak consider lngsung. da la graduated uia gak, xkan xpaham kot situation student cmne. gaye cm xpnh jd student. xpaham btol! smue nye nk dimampatkan dalam seminggu examnye. dah xde ari ke lps raya tu?? seyes geram. tau ar nk bercuti raya tanpa sebarang kerje di otak. kami pon begitu. arr..kn dah x pasal2 ak post blog memaparkn kebengangan di cni. patotnye kene study flow chart pathology yg ley wat aku pecah kepala. satu lg aku xpuas ati. nape kitorng kena amik pathology n pharmacology kalo lecturer audio sndiri xyah amik course ni??? sile jawab!!!

4 comments:

bijen m. said...

wahaha.
teringat time sekulah di gerik dulu.
aku melompat 4 biji bas merah dan bas merah kuning utk ke bukit nasah kenayat dari parit buntar.
oh.
rindu!

needa zainuddin said...

bijen: dinasihatkan supaye xmernduinye coz ia memenatkan..huhuhu~

bijen m. said...

rindu kot.
isk.
byk pengalaman aku kutip kutip.
dari form 1 aku da belajar lompat lompat bas sejauh itu.
kemudian aku start masuk wad tiap2 tahun sejak kat grik.
haha.
ciss.

needa zainuddin said...

ko pehal masuk ospital je keje?? setau ak bumi gerik la paling xtercemar.hahaha!