Wednesday, March 2, 2011

random

mimpi indah?? memang tak la. sekarang mimpi yg datang semua susah nak recall balik. oh, bilik aku ade extra member skang. budak putus cinta. so, kalo dy kecewa memang dy datang bilik ni la. aku n rumate ley jadi penenang jiwa dy la coz kitorang ni muka kiut2. bila pandag je jiwa tros tenang. okeis! aku perasan di cni but ape salahnya kan? this is my blog. suke ati la nak puji diri sendiri pon. ye dok?? hehe!

lately takde ape2 isu2 menarek nak dibangkitkan. cukuplah aku menaikkan isu yang aku tak suke kat fb. bagi blog aku ni suci ckit daripada najis2 kebencian. ermm...ape lagi ek aku nak tulis. tiap kali nak update blog otak mesti blur. pelik sungguh.

eh, jap. dalam usia dah mencecah 23 ni memang wajib ek kene someone tuk dijadikan calon suami. dah lambat ek kalo takde?? hmm..

3 comments:

Bijen M. said...

Menjelang grad kena ada.
Ha ha ha.

Anonymous said...

eh needa.ak da wish umur ko 23 thun ke blum?lupe r.

needa zainuddin said...

bijan: ko dah grad skang. mesti ade kan????=p dapat keje tak g interview ari 2??

cikino: thanx cikino. i appreciate even u lambat.hehhe!