Friday, February 25, 2011

bebel2.notasiku sikit2.merapu banyak.

arini tibe2 berkobar2 nak update blog sbb cam lame dah tak update kan. kalo sebelum ni aku sentiasa kompius sbb dikompiuskan oleh seseorang maka dengan itu wajarlah aku mengupdate blog ini lalu mengatakan aku tidak lagi kompius. sebab aku dah tak kompius adalah aku teros memesongkan pemikiran aku dari meikirkan perkara2 yang tak masuk akal dan hanya mengacau jiwa tu. dengan kata lain malas lah nak pikir! ermm...dua tiga hari ni aku sentiasa ketawa berdekah2 bersama rakan2. macam2 agenda dan malapetaka yang dicipta kitorang tapi yang penting kitorang enjoy! orang tua2 cakap jangan suka sangat nanti nangis teresak2. okeis! kitorang pon teros stop gelak kejap. then sambung balik. aku tak tau setan gelak camne tapi kitorang gelak macam setan la kalo orang melayu selalu cakap. (kurang sopan bagi pompuan gelak camtu okay!)

skang ni rumate aku tengah baca blog "notasiku". nota2 kat dalam blog tu memang menarek sebab tu kitorang boleh fokus baca nota2 tu drpd baca nota2 pelajaran.huh! memang terbaik ah. macam2 nak cite tapi macam sebelum2 ni ar, bila jari dah menari2 nak menaip mule ah semua ilang lenyap camtu je idea2 kat kepala. hampeh!
oh, dah kul 12. kitarang berjaya skip kelas dengan berjayanya harini. bangun lambat. mandi laju2 konon2nya takot sampai klas lambat. aleh2 masuk keta, bincang2 kitorang amek simpang kiri instead of simpang kanan. memang terbaek! i like today's jumaat. 1st time jadi budak bertekad tinggi dan berdedikasi macam ni. nak wat selalu takde kekuatan, wat sekali dua macam ni memang menarek.hee~

tadi my rumate ade baca sebaris dua nota dari blog notasiku. saya suka ayat di nota itu. memang berjaya mengembangkan ar golongan2 macam aku ni.haha!erm...mau coret ape lagi ek? oh, esaimen berlambak2 tak buat lagi. semua tunggu last minute baru terhegeh2. so nampak bz and hebat di situ. semua nak siapkan sekali gus!=)

errmmm...waterpark dah pegi. nak swim2 plak lah. jom3!

2 comments:

Bijen M. said...

Hish.
Ada jin ni.
Teruk teruk, bahaya.

needa zainuddin said...

sape ntah anto jin byk2 ni?haisy!