Thursday, February 10, 2011

karut

sementara menunggu maghrib, saje nak mencoret sebaris dua dalam blog ni. mahu update selalu tapi ketandusan idea. disebabkan blog aku ni blog coretan suka suki, skang aku nak cakap pasal berat badan aku yang naik mendadak. kenaikan ini menyebabkan aku rasa sia2 je aku diet dulu. elok2 tron, skali dia naik! amek kau! gedebuk dia bagi. padan muka. tulah, bila balik umah taknak beringat. semua yang ada kat dapur nak bedal. skang aku lah manusia yang sengsara. jadi, masih dalam mood bertekad tinggi mahu diet kembali dan turunkan berat sebanyak mungkin. perlu mampulah. kalo tak memang haram ar nak try baju cantik2 agi.huu~

pasal berat dah settle. skang nak cakap pasal kekaseh hati plak. ade sesape volunteer tak nak masuk meminang aku bile aku dah 25 0r 26 nanti??? hahha! tak tahu malu sungguh perempuan ini. abang aku selalu cakap, kalo gemok macam ni selalu takde orang nak masuk meminang. so, aku kene kurus ar kalo nak dikahwini?? macam tu memang laki tu lari ar kalo tengok aku gemok balik. haisy~ macam mana ni?? ade sebarang penyelesaian?? runsing2!! saya nak cinta sejatilah. ceeewwwaaahhhh!!!!

erm...baru2 ni teringat kat bekas kekaseh hati. maka memang nak ketawa lah kat diri sendiri. tetiba je. senget btol diri ini. kalo maseh bercita2 macam zaman sekolah menengah dulu nak kawen dengan 1st love boley tak?? agak2 wajar tak?? mengarut sungguh!!

mahu maghrib. assalamualaikum..maaf mengarut.

No comments: