Thursday, January 27, 2011

ayah, adik nak kawen

kelmarin ayah call. tanya either aku balik tak raya cina ni. mesti la balik. gile ape nak sambut chinese new year kat cni. takde tanglong! hehehe! katanya abang sulongku nak buat kenduri kesyukuran. dah tau dah ayah...dengan selamba aku menjawab. then dia cakap lagi kakak aku kat umah mertua. tu pon dah tau ayah....maka dengan itu, ayah pon mengeluarkan statement, "semua benda dah tau! tau!tau!tau!tau!". oh, sungguh keanak anakan ayahku di situ.hehhe! tetiba aku memanggil ayah dengan nada manja2. keh3! lalu dengan selamba aku jerit, ayah adik nak kawen!!!! terkejut orang tua tu. hahha! lalu aku gelak berdekah2.

alang2 aku dah bukak case kan, ayah dengan serius memberikan syarat tuk jenis2 calon suami.

dia cakap tak kesah sesape asalkan aku berkenan tapi...jeng3!!!!!

"ayah nak menantu ayah nanti orang semenanjung. tak yah naik kapal terbang ke kapal laut ke kalo nak gi umah besan".

errmmmm...ayah, pasai pa ayah bagi syarat cmtu ek???? =p

2 comments:

Unknown said...

gilo apo ekau ni cakap camtu...
naseb baek tak luruh jantung ayah..hahah

needa zainuddin said...

xpe...ayah aku rock! hahah!=p