Saturday, January 8, 2011

cute vs jambu




hmm....ape ek nak update?? sebab takde keje sangat arini, maka aku pon decidelah tuk mengupdate dua gambar mamat2 korea ni. yang kat atas tu, lee seung gi. suke tengok dy bila aku tengok veriety show tahun lepas. dy cute n kelakar. owh, lupe. skang kan cite korea berleluasa. then, bila dapat tengok dy berlakon sekali lagi dalam drama yg lagi menarek, maka berganda2 aku suka dy. hehe! memang takde keje.

mamat sorang ni nama dy lee jong hyun (gmbo bawah ye). aku suka tengok muka dy bila aku start suke cnblue tahu lepas jugak. tapi aku minat lee seung gi dulu baru minat mamat ni. tapi rumate aku si marlini mesran gile kat mamat ni.hahha! tak sia2 aku introduce dy kat cnblue. ceh~ cam ape je. patot nye mamat ni kena bersyukur sbb aku tolong tamabahkan sorang lagi tuk jadi fan dy.hehe!

so, tu je la yg nak diupdatenye. alang2 online kan update je la ape2 yang patot.=)

No comments: