Thursday, July 15, 2010

more courteous la nida

disebabkkan kecuakan yg melanda diri, aku kejap2 terjaga waktu tido pagi tadi. sebabnye arini 1st day kawan2 aku clinic. even though diorang yg clinic tapi aku kat bilik rase sama takut je. message diberikn kpd rakan2 menyatakn tak sabar nak tau ape jadi. kemudian membuka laptop dan mengonline kan diri. emel dibuka. menerima emel drpd respective lecturer. beliau volunteer tuk assist kitorang esok bagi preparation tuk masuk clinic. jadi, aku membalas emelnya menyatakan hasrat untuk menyertai session tersebut. malangnya, akibat unconsciousness and tak ter'courteous' ngan sape yang aku sedang reply mereply emel, maka diri ini ditegur. sorry my respective lecturer. i did not have any intention to be rude or not courteous about it. it was just subconscious action from me. seriously, i do apologize of what i had done.
tolong jangan marah sy. huk3!

No comments: