Friday, January 29, 2010

dua puluh dua


angka yg banyak. lagi 10 tahun 32, lagi 10 tahun kemudian 42, n then dah btol2 tua. huu~ umur memang akan bertambah dari tahun ke tahun tapi perangai berubahkah dari tahun ke tahun?? apa yang penting diri mengharapkan agar amalan akan bertambah. bila la nak btol2 insaf??haisy~ hari ni menerima ucapan birthday drpd ramai rakan2 yang jauh serta dekat. terima kasih kepada semua kerana sudi luang sedikit masa tuk memberi wish kepadaku. i really appreciate it. tapi bila menerima ucapan yang banyak, tetiba aku rasa sedih. sedih dengan perbuatan sia2 yang pernah diri ini lakukan semasa diri masih berumur mentah. ceh! gaya cakap cam skarang matang gile je. cemanapun, aku akan berusaha tuk menjadi seorang yang lebih berguna. lebih matang. ermm..yang ni mampukah?? mampu kot. slow2...=p

btw, thanx to my brothers and sister yang tak lupakan hari yang menjadikan adik bongsumu ini makin tua. thanx juga kepada umi yang memberi ucapan yang baik dan thanx kepada ayah yang tak memberi sebarang ucapan kepadaku.

paling ku berterima kasih, thanx kepada CELCOM yang tak lupa memberi hadiah birthday yang amat bermakna padaku tiap2 tahun. tahun ini juga kamu tidak lupa. =))

No comments: