Sunday, January 3, 2010

DBSK













DBSK. aku baru je mengenali group ni beberape minggu yang lalu. sebelum ni hanya pernah dengar jer. pelik kenapa ramai sangat yang minat. now i know. diorang very cute and of course amat talented dalam tarian dan juga nyanyian. couple weeks ago, aku dengar member aku cakap diorang dah berpecah. then, aku amat eager untuk tahu betol ke?? tapi sebab aku dah tertarik hati dengan group ni, banyak gak ah show diorng aku tengok. thru youtube je la tapi. then ak just google, diorang pernah tak datang ke Malaysia. so, aku dapat jawapan die. pernah! tapi only three of them. member yang gambo ade kat atas tu je yang datang. so, bile google punye google, then aku dapat tau kenapa diorang datang sini dan kenapa 3 orang je.

tapi yang pasti diorang belom dibubarkan sepenuhnya. mungkin bubar jika kes tak dapat diselesaikan dengan baik. sebagai sumone yang baru minat dan mengenali diorang aku harap group ni tak berpecah. diorang sweet together!!

sesiapa yang nak tahu ape kes yang terjadi, google la sendiri. malas nak tulis kat cni. satu lagi aku agak pelik, kenapa lagi 2 orang member group ni tak join diorang 3 orang ni. tak cukup bersatu hatikah?? atau takut menentang kebenaran?? hanya diorang yang tau jawapannya. aku hanya baru beberapa minggu mengenali group ni. so, no further comment.

No comments: