Tuesday, January 26, 2010

cutiku

my fair lady dan u're beautiful. dua drama Korea yang aku berjaya khatam dalam masa 5 hari. dua2 drama tersebut memang menarek. drama pertama menceritakan tentang seorang perempuan kaya bersama butler nye dan cerita kedua menceritakan tentang seorang perempuan menyamar sebagai lelaki untuk memasuki sebuah band.


apa yang ingin ditekankan di sini adalah perasaan semasa menonton drama2 tersebut. pelik! pelik dengan diri sendiri. air mata amat mudah untuk mengalir walaupun babak sedih yang dipaparkan kadang2 tidaklah terlalu sedih. kenapa air mata mudah tuk mengalir? pelik. sebelum ni, hanya mentertawakan kakak yang amat mudah mengalirkan air mata even cerita yang dipaparkan tak tahu tang mana sedihnya. ermm..kena badi diakah??


hati amat sensitif atau jiwa terlau lembut?? tak tahu mana satu jawapan yang pasti. sebab drama2 tersebut terlalu mnyentuh hatikah?? macam tak sangat...pelik dengan diri sendiri tapi tiada jawapan yang pasti tuk masalah tersebut. mungkin keturunan dan lebih tepat lagi terlalu menghayati cerita yang dipaparkan. poyos!


tahniah kepada Siti Hasniza Mohd Zainuddin kerana mendapat berita gembira di hari ulang tahun perkahwinanmu. saya bakal dapat anak sedara lagi. Insyaallah. saya gembira!!!!!!!!!! moga dipermudahkan segalanya untukmu. Amin...


'to do list' tapi still tak terbuat:
1) EAP- introduction
2) EAP- an essay
3) paediatric for audiology- Jaundice
4) RKUD- hajj for spreading knowledge
5) study for mid exam- pediatric for audiology
6) study for mid exam- technique for audiology

Aaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggghhhhhhhhhhh!!!!!! TAK SUKA!!!

2 comments:

Mell said...

persal nanges? T_T

needa zainuddin said...

tears drop on their own. can't control it.huu~