Sunday, July 10, 2011

saya dapat update blog

waa....dah seminggu tak update. duk kampung takde tenet. main tenet pon menumpang, tak kan nak update blog bagai kan...hehe! saya kembali lagi di KL. but just for a day la. esok malam bakal berangkat ke teluk intan. konon2 niat nak berkerja di sana tapi sebenarnye saya banyak rindu wo00 sama saya punya pumpkin. budak sorang ni takleh tak jumpa lama2. nanti angin dy berubah. cian maksu dy nak berusaha menagih kasih sayang drpd dy lagi kan. bukan senang. mentang2 ade aset baik punye budak ni, berlagak wo000. stranger anxiety.

seminggu ni saya kat rumah membantu memasak dan jika angin rajin datang, saya akan mengemas rumah. malangnya angin rajin saya amatlah jarang2.hehe. ermm...oh, a week ni both of my eyes kene infection. tapi yang remain tak sihat2 lagi the right side. macam ketumbit je saya tengok. sakit wo000. saya tak ngintai orang tut tut pon tapi nape kene infection ni. dah la both sides. sadis betol. mesti saya ade tengok bende tak senonoh. that's why Allah nak balas. huu~

arrr...!!!my schoolmate yg dulunye kire Gerik mate jugak la dah pon selamat kahwin. suami isteri bertitle doctor. wulahuuu!!!! saya bile pulak ek?? lambat lagi ke?? hahha!! mode gedix tetibe menyerang.gagaga~ btw, senior sekolah rendah saya pon dah kahwin. ensem gak suami dy. oh, saya tak senonoh usha laki orang!! terok btol. one of my friends cakap kalo nak jaga baka tuk dapat anak comey2 kena dapat suami yang ensem or cute miut dulu. hehhe!! sape2 yang rase dy ensem or cute jangan la malu2 berkenalan ngan saya. saya nak jaga baka jugak.haha! saya SENGAL~~ ni la akibatnya kalo sekali dah dapat update blog. macam2 nak dikarutkan.hehe!

assalamualaikum!!!

oh, saya dapat update blog lagi.yeay!!!!^^

No comments: