Wednesday, July 20, 2011

a post

Arrrrggghhhhhh!!!! selalu tak commit bebetol dengan my luvly blog ni. banyak kesah sebenarnya. rasa macam hari2 nak update tapi of course la saya amat malas kan. so, last Tuesday i searched for a job. i did go to secret recipe, pizza hut, mcD, KFC and 7e. tapi saya anto dua je form. kasi kat 7e and mcD. yang lain tiada kekosongan dan ade juge yang saya tak minat. so, kelmarin 7e ade la panggil interview for d job. i did go tapi tak rase nak keje bila tarantantang lagi terbentang i need to handle with alcohol thing. saya tak rase saya seorang yang amat terdesak untuk berkerja and earn money dengan melibatkan diri dengan benda2 tu. lagi pon i need to wait for a week for the result. habis cuti macam tu je. so, i decided just to stay at home and fokus pada homework yang ada.

oh, arini saya ditinggalkan berseorangan di rumah. bukan taknak ikot my sis n bro in law ke tanjong piandang tapi diorang mesti nak menyinggah di rumah mak bapak diorang kan. so, daripada nanti saya tercongok tak tahu nak buat apa, baiklah saya manghabiskan masa bermain tenet di rumah tanpa gangguan syawal mikhael.hehe! jurnal pon boleh dibuat dengan tenang. oh, ini kalo rajin nak mengadap lah! hee~ saya memanglah anak bongsu yang cengeng lagi manja dan of course lah penakut ditinggalkan sorang2 but hello!!! i'm 23 years old okaiy!! next year dah nak turn to 24 dah. kalo orang tua2 mesti cakap dah boleh jadi bini orang dah. tapi hakikatnya tak boleh lagi....saya belom matang sepenuhnye.hehe! (pengakuan eksklusif neh!)as a conclusion, saya memang boleh jaga diri sorang2. (^_^)

ermm..semalam i did browse all the pics in my phone. yang lama n baru semua saya tengok. then, terpandang satu pic ni tros terlepas cakap kuat2 "rindunye kat dy...". unconsciously okaiy!. adoi~ bahaya2!!!nasib baik my sis je yg dengar.kui3! lambat lagi ni nak jumpa. bersabar2. but i have a big problem here and bahaya tuk di'state'kan di sini. biar saya simpan sorang2 lah masalah ni. it just a matter of time either it will be okay or not. i'll accept whatever it is gladly (ye ke??).

btw, i need something to cheer me up!!!!

No comments: