Tuesday, May 24, 2011

saya me'repot'

arini amat penat. balik2, instead of solat asar saya terjun tilam teros lelapkan diri.6.30pm baru terhegeh2 nak solat. terok betol! mengadap patient tak henti2 bermule pukul 9 pagi till 1.30 pm. petang pulak mengadap repot2. banyak betol repot salah gara2 pening dengan test yang sendiri buat.hahha! ngek betol! perot memang kompem lah duk menyanyi nyanyi waktu tu. mana tak dengarnya, bilik sound proof okaiy. tak pasal2 kantoi kebulur depan parents. oh, lupe nak mention. my patients today most are peadiatrics. gile penat nak layan kerenah. macam2 fiil. yang baik tu ok la. yang mangada2 tu, memang surrender la kalo lame2 tak ley nak test jugak. muke? oh, of course la i control abes abesan. ikot hati, memang lah. haisy~ ingat dah nak dekat sebulan mengadap patient ped ramai ni boleh la improve sikit nak pujuk2 rayu2 bagai tapi memang makin blur.hahha! kalo my lecturer tau ni, memang mampos saya. isy3~

ermmm...

macam tulis repot pulak. sape2 yang tak berminat takyah le baca ye. saya memang gedix! semua benda saya nak mention kat sini.hee~


got this pic waktu tengah duk melayan haji gugel. tiba2 je haji gugel tunjuk pic laen. pada hal saya tanya dia pasal gambo lain. rase macam cute je pic, then sy pon upload kat sini. maklomlah 2 3 hari ni, hati ni penoh bunga2 kejiwangan. muncul or wujud dari mana pon i tak tahu. i realize memang dah sedia ada dah kat jiwa ni. (ahakz!=p) ops, ni ketawa nada gedix kah? oh, biarlah. gedix2 saya ni, saya je yang nampak skang.hee~

eh, dah maghrib lah.
nak menutup kata ngan gaya sopan lah kali ni, wassalam...=)

4 comments:

Ainil Hawa Masfangi said...

gedix anda xpenah hilang ye,, n bunga2 anda tu saya nmpk tao!. saya ade story best nk taw pasal taman dl ati saya ni..rasenya da boleh bukak taman yg baru la..ngeh3~ jum date syg!

needa zainuddin said...

hahha! gedix2 sy mmg sy je yg nampak. mane ade org laen nmpk.. isy3~ jom date!! then u story kat i abes abesan.hehe!=p

Ainil Hawa Masfangi said...

all out la nnt!..jum bukit ampang darl..next wkend..hee~

needa zainuddin said...

hahaa! okey..tp i xtau la nak g cmne nt. nt i contact u ok.