Sunday, May 29, 2011

hehehe. baju pengantin pulak.

oh, kat bawah tu saye bebel2 tak jumpe yg gold brown kan?? last minute punye search i found it. cantik kan color ni?? hehhe! puas ati! jumpe gak finally. =)


..............................................................................
Oh...saye bukan terhegeh2 nak kahwen lagi, cume sekarang kan musim orang kahwen. kawan2 saya n sedara mara saya ramai yang dah nak kawen. jadinye bile tengok warna2 baju pengantin diorang membuatkan jiwa saya berkobar2 tuk tanye haji gugel kot2 terjumpa yang saya berkenan di hati. so, saya jumpa satu blog ni..bajupengantinmuslimah.blogspot. then saye saje2 tengok warna2 baju pengantin kat situ. kan saya pernah mention kat fb n twitter, saya nampak couple wedding photo shoot kat taman bukit kiara waktu saya jog. diorang pakai warna gold brown. cantik! saya cube la cari warna yang sama tapi ade jumpa two different colors la. brown and gold. saje2 lah saya postkan kat blog ni apa yg saya jumpe.

here there are:

the brown one!!!! quite nice.


the gold one. the brown one seems nicer.hehhe!


but i want both colors to be mixed!!!!!! lagi cantik!!!!

gaya macam tak sabar je kan? pada hal calon pon tak jumpe lagi.haisy~ takpe2, jodohmu akan tiba.hahaha! sengal~

No comments: