Sunday, May 29, 2011

komuter punye pasal

ohoho! inilah keje saya bile tunggu tren my colleague sampai. kalo tetibe dapat message, "nida, sory. tren tak gerak lagi. dr tadi lg aku masuk tren ni" this is what i do to kill the time. and of course la kitorang akan masuk keje lewat half an hour.hehhe!

those pics for different days okaiy. and semue pic kat bawah ni bajet cute la konon. pada hal dalam hati merampuih sistem komuter yang entah ape2. bile aku sampai awal pon kene tunggu lama, gila aku sampai ngam2 pon dia delay lg. damn u komuter!! ceh.. kalo nak upload hasil2 keboringan aku memang byk la. ni je pics yang menarek hati aku. hak3!=p

takde keje sangat kan. duk dalam kete senyap2, pasang radio kuat2, dengar FBI and Fafau takpon Paknil n the gang, then snap pic sini sane.hee~ naseb phone sy ade camera kan walaupon cikai jew.

1)


2)


3)

ni semua salah komuter yg lembap!

2 comments:

Anonymous said...

waaaa nampaknye aku lah orang itu....

needa zainuddin said...

sape kau???hahhaa!