Tuesday, May 17, 2011

cute???

hrmm..ape ek nak bebel kali ni?

ini apek kan buat sy frustrated lah baru2 ni. but d main thing is dy clueless gile kalo sesape pon yang frustrated ngan dy. agaknye lah kot. ke memandai aku je wat statement cmni. tapi sebab dy cam clueless je memanjang, so anybody yang rase rase marah semacam sampai nak ketuk2 kepala dy, may be just let it go kot. sebab nye rasa buang masa je kalo deal dengan apek macam ni.
haisy~


(si mamat clueless!!!urgh!!)


so, just nak forget about this guy, skang sy gedik2 nak bagi tahu saya dah dapat shoes baru. saya pau abang saya.hehhe! bunga yang ade kat shoes ni skali pandang je tros saya tergoda. love it sooo much lah!! memule nak amek color gray but this soft pink seems cute even saya ni bukan la suke pink sangat. but still ok la, pakai dengan mana2 baju pon still masuk. cute!!!! i looiiikkkeee!!! =) =) =)



(my luvly cuty shoes) ahakz! gelak dengan nada gedix =p

p/s: my shoes memang cute tp apek kat atas tu memang tak.

2 comments:

Ainil Hawa Masfangi said...

r u sure bout this apek??.even clueless pon,..hurmm..musykil la plak..ade story yg saye xtau lg ke???.hahaha

needa zainuddin said...

=p