Tuesday, August 31, 2010

esok exam

mahu menaip dan terus menaip walaupon sepatotnya pengulangan pembacaan note dilakukan sekarang. tapi mood study melayang bila mata mengadap note. atau lebuh tepat mata kembali layu even baru bangun dari tido. aku mengharapkan perubahan pada sem ni tapi bagi aku, aku memang susah untuk berubah. aku berusaha masih berusaha tapi usaha aku sentiasa punya batas. alasan yang tepat kerna aku tak cukup rajin. baru2 ini membuat blogwalking. mandapat perkhabaran yang mengejutkan dan tiba2 dari satu blog dikenali. tak mengapalah, aku tiada hak pon nak sibok2. jauh sekali tuk bertanya. biar empunya diri membuka bicara. baru best! tapi macam tak je dia nak buka pekung yang ditutup rapi. tapi baru aku sedar, before this bicara message nya berbaur something tapi tak tercapai akal plak nak tanya. tak mengapalah. yang penting dia bahagia dengan keputusan yang dibuat. sekali lagi aku tak punya hak tu sibuk. kalo ada, dah lama aku menyibuk. hahhaa! erm...aku baru tahu si bijan pemilik blog ataleofhumbleboy dah ade blog baru. patot lah penantian tuk baca post2 baru nye asek menemui kehampaan. sekarang dah tahu url baru nye, maka tambah kembali satu blog menarek tuk dibaca di kala kebosanan. oh, lupa pula! ada sumone cakap kat aku orang yang berblog, tulis blog atau punya blog pelik. ermm..aku tanya kenapa. tapi tiada jawapan.

oke. apa yang patot dilakukan selepas entry ini dipublish? pastinya kembali menghadap notes yang entah ape2 dan membinarkan biji mata aku. melihat kerajinan roommate mengahadap segala notes yang ada, sedikit pon tak bagi keinsafan. sebab mode aku skang adalah mode di rumah. walaupon jarak hari tuk pulang ke kampung masih lagi selang beberapa hari, tapi aku memang dah tak sabar walaupon kau umah tu takde lah apa yang menarek sangat pon. ayah, umi dan kakak dah cukup menarek bagi aku. dan juga cite2 kartun di tv di kala cuti sekolah. semua itu menarek bagi aku. oke. aku tarik balik pasal aku cakap kat umah takde apa yang menarek sangat.hehhe!

macam mama aku nak sambung study ni?? tiba2 wujud pemilik blog nafas.ku.hembus tanya ajak keluar.esok exam hari ni nak meronggeng. masih seperti dulu kami2 ini. tak berubah. bukan tak berubah tapi kami perlukan life yang normal. bukan hectic seperti budak medic atau dentist dan seangkatan dengannya. aci tak aku guna dak2 course ni tuk contoh?? biarlah...takde contoh lain nak bagi. ok lah! adios.

salam ramadhan (^_^)

p/s: post ni tiada kaitan dengan esok exam pon.

No comments: