Monday, June 22, 2009

no title =)

semalam aku sampai d lcct tepat jam 7 pm. kemudian menunggu abg jan tuk mengambilku pulang. kelaparan sebanarnya. jadi, sebelum pulang ke rumah, brenti sebentar di gerai makan . aku mkn nasi goreng kampung n telor mete. menu fevret jika berada di kuantan. sebelum itu kami berenti di masjid klia untuk sempurnakn perintah Tuhan. sampai saja di rumah, mengagihkan sedikit barang dan teros mndi lalu melelapkan mata. bangun subuh tepat 6.30 am n sambung tidurku smpi 8.30 am. bersiap2 untuk bertemu rumate tercinta di kl central. ada beberapa agenda ingin dilakukan bersama. maaf rumeteku kerna lambat. ttdi mmg sush tuk dapatkan teksi. maka, abg jan menghantarku ke kl central dgn motor. 1st time ak g kl central nek motor. tepat 11 am jmpa dy di sana. teros memulakan langkah ke 'loyat'. mau membeli batery handphone katanye. kemudian meronggeng2 di sg wang n trus berjalan menuju pavilion. maka, byk lah gambo2 yg diambil n bnda2 merapu yg dilakukan bersama. smpi je d sana, perut berkeroncong. sudah 12 lbey rupanye. aku tak sarapan pagi tadi. berpusing di food court. dari satu gerai ke satu gerai. akhirnya kami memilih tuk makan dr gerai thailang. poyo jek. hahaha!! kemudian sambung meronggeng2. sebelum itu, telah membeli special gift 2 my sister. sok mau pos kepadanye. tunggu ye kak. =) aku makan bihun tomyan n dy makan ns goreng thai special. kenyang! kemudian, masing2 mau mncari atm. malangnye tidak kami temui. apa yg dijumpai adalah RED BOX kegemaran dy. buat pengetahuan semua, kami berdua mengalami batuk2 n selsema yg berpanjangan. tapi tidak menghalang kami drpd join venture jd penyanyi. hak3! maka, byk lah lagu yg dinyanyi oleh kami berdua. dari lagu melayu ke lagu inggeris kembali ke lagu melayu dan seterusnya. maka, sekarang aku ketiadaan suara. boleh la dikatakn ni sempena celebrate birthday dy =). kemudin terase was2 dgn bayaran di situ maka kami pun melangkah keluar. mencari surau tuk solat asar dan terjadi benda2 pelik kepadaku waktu di surau itu. dah la nk masuk surau pun salah jalan =p. dy hanya ketawa melihat gelagat aku di surau. kuang asam punye rumate!=p kemudian keluar dr pavilion dan terus cr atm. kemudian menggerakkn diri ke mcd. lame kot tak makan mcd. huk3! tepat pukul 5.40 pm, kami bergerak ke kl central. membali sedikit barang di guardia dan berpisah. thanx to my rumate for the bestest date ever =). saye sayang kamu...mmmmuuuaaahhh!!=p jd, sekarang aku mau bersiap tuk ke duta. mau kembali ke kampung tuk berjumpa ayah tersayang. tak lupe juge umi. hik3!=p

~2 be updated~

2 comments:

Mell said...

muahahaha! aku seronok melepaskan tensi bersamamoo.

needa zainuddin said...

aku juge....=)