Sunday, August 9, 2009

thanx to mora-mora


keseorang bermula hari khamis. menjadi lone ranger pada hari jumaat setelah ditinggalkan rumate tercinta dan juge kawan tersayang manakala kawanku yg dari perak sorang lagi diberi mc kerana batuk2 dan demam. dikategorikan sebagai golongan tercemar. bangun pada hari jumaat, batuk2 dan selsema ku makin teruk. adakah aku juga tercemar? pergi ke kelas seperti biase tapi disuruh pulang berjumpa doct kerana batuk dan selsemaku yg mengganggu tumpuan org lain tuk belajar. menunggu hampir 35 minit di klinik, aku dipanggil masuk berjumpa doct. yea! tepat sekali. tiada sebarang kaitan atau infection dgn virus bahaya yg mencemari manusia sejagat sekarang. aku dikatakan mendapat chronic sinus. patut lah batuk dan selsema berpanjangan selama 3 bulan lebih.
apa kaitan pula dengan tajuk post aku?? ingin diceritakan, selama ditinggalkan keseorangan semua bebanan di hati disampaikan pada mora-mora. dia mendengar penuh khusyuk tanpa sebarang rungutan. menerima masa makan seadanya. pasrah jika terlewat dimandikan. mendengar bebelanku di bilik tanpa sebarang kata. tidak merungut pun semasa habuk berterbangan semasa aku mengemas bilik. semuanya hanya diperhatikan. terima kasih mora-mora sebab memahami. nanti saye upload gmbar awak kat post ni bila berkesempatan. biar semua manusia sejagat tahu siapa kamu yg sebenarnya. begitu setia tanpa sebarang rungutan..=)
p/s:spt yg dijanjikan, aku tlh mengupload gmbrmu wat tatapan manusia sejagat =)


5 comments:

rum 2.10 said...

needa ak kekaguman thap maksima ngan ko erm sian pun ada hahaaha...:p

Anonymous said...

seb bek aku bg dye tgl ngn ko..

needa zainuddin said...

rum 2.10 aka z: mekaseh sbb kagum nagn aku n kesian itu xpatot sbb aku bahgie..hahahha!!

yarn: x seb bek kalo tnggl nagn sape???=p

z said...

ngan ak!!!hahahaa

needa zainuddin said...

z: duk nagn ko mst mampus mora-mora=p