Monday, June 6, 2011

post2 lamaku. nak buat apakah??

today takde bende menarek la nak update. i had a long sleeping session la petang tadi. tak lelap tapi tido bersambung2. setan kat atas kelopak mata ade. kat tepi telinga ade. atas badan pon ade. BERMAHARAJALELA lah setan2 itu.

ermm...
nape aku berblog ek?? suke2 kah?? blog ni takde lah commercialize pon tapi bila aku publish je ape2 yang aku lalui kat dalam blog ni rasa macam ade kepuasan gitu.hehhe! entah ape2 entah alasan ni. tapi kadang2 terfikir gak, takde la ade motif sangat pon nak update segala bagai dalam blog ni. nak kata saya artis of course la tak. ramai orang baca blog aku?? MEMANG TAK la kan. commercialize pon tak, isi pon takdak...sape la yang nak duk melayan repekan aku yang kadang2 ngarut2 ni. dah nama pon merepek mesti la mengarut. hehhe!

so, tadi aku godek2 post2 blog yg lama2. wahh!!! semua kata berganda ganda!! okeh, back to subject matters. easily distracted lah saya ni. rasa macam nak delete je post2 hingusan tu. macam2. soal hati perasaan semua ada. bahasa bermadah2 plak tu. rasa nak gelak je bila baca. tak sangka plak orang yang tulis tu adalah aku. huu~ nampak sangat saya makin dewasa ye. smua itu dipandang hingusan. sila gunakan word dewasa ye sebab word makin tua menampakkan diri saya ni makin berumur. tak suke! tak suke! hilang kecomelan saya nanti.hahha!

eh, saya punye post ni berperenggan bagai. macam nak buat essei anto ke cikgu plak. hee~ haa..pasal post2 lama tadi. aku rasa macam nak delete tapi SAYANG!!! penat tau dulu berperah otak mencari madah2 kata yang sekarang dipandang hingusan tu. so, nak biar je la. nampak tumbesaran di situ. oh, sah saya sengal. tak kesah lah. janji saya hepy.hehe!

jadinye...decision made: no deletion! biarlah nak kantoi ape2 pon nanti.hak3!

p/s: saya super happy tonight. best tol apek kene bambu..=p

No comments: