Sunday, April 17, 2011

no title

waaahhhhhh!!!!!!!!!!!!! dah lame tak update blog. naek bosan bila bukak blog ade post2 lama je. ari ni dengan girang nye dapat online tanpa sebarang halangan. 1st, ramai dah kuar dari bumi kampus yang gersang ni, so nak maen tenet pon kurang saingan. hehehe! 2nd, of course la minggu exam ku sudah berlalu. maka aku pon boleh hoyeh hoyeh di sini sementara menanti ari tuk pulang tiba. esok je pon ari nye. tapi seriously, tak sabar gila nak balik. memandangkan bakal menghadapi intern for 2 months, cuti selama 2 minggu haruslah dihargais sebaeknya even after intern de 2 bulan lagi tuk cuti.hahha! bila ngah jadi student ni bagi cuti setahun pon blom tentu cukup agi. macam2 nak buat tapi majoriti benda2 yang nak dibuat tu mestilah perkara2 yang melaghakan diri. waktu2 muda2 camni la nak enjoy kan?? haa...ayat macam ni mesti kene kecam abes kalo ayah aku baca. hahha! muda2 macam ni la nak tambah amal. sihat lagi. nanti dah tua and sakit baru terhegeh2 nak bongkok2 sujud pada Tuhan. so, maksudnya aku takleh lagha sangat. nanti idop tak diberkati. tau enjoy je...hisy!

minggu exam kali ni amatlah menyeksa jiwa. 1st paper done then gape for 6 days. korang bayangkan la, student over bijak macam aku nak ke study je memanjang. memang tak la kan. bagi ar 2 bulan awal pon, kompem note2 tu aku pegang last2 minute gak. bile nak berubah ntahnye. then dia dah kasi baek punye gap, amek kau! gap paling lama pon 2 ari je. baru la me and rakan2 terngadah nak ngadap semua note. pastu bijak gile arrangement exam kali ni, killer paper semua duk hujung2. memang pen'study' tegar ar. nak anjak dari meja study pon dua tiga kali pikir. takot2 tak sempat nak khatam semua. baru padan dengan muka!

di saat2 jeles tengok ramai rakan2 di 'u' lain yang dah grad, aku n rakan2 kat sini baru terhegah2 nak pilih tajuk research. tadi baru submit tajuk. mantap tak?? semua benda nak last minute. mane Head of Department aku tak mengamok! dapat student yg disorganize macam aku, memang makin botak la kepala. tetiba rasa bersalah datang! oh no!! haisy~ aku rasa perangai kena lah berubah kan...tapi, nak ubah perangai yang kiut miut macam ni memang susah.

eh, panjang plak kau bebel. maklumlah, dah lame tak update blog.hehhe! perut dah berkeroncong ni. mau diisi dulu.daaa~

No comments: