Thursday, December 16, 2010

---------------------------

salam sejahtera

semalam aku tido dengan nyenyak nye. tapi senyenyak mane pon tido mesti ade mimpi kat hujung2 tido tu. aku boleh join team inception tak agak2? ermm..aku mimpi batuk2 sampai siap gi jumpa doc lagi tp yang peliknya pegi jumpa je tapi tak amik ubat pon. then aku mula mimpi ngarut2. haisy~

tapi ape yang benar di sini adalah bila aku bangun je tido, batuk2 aku terus menjadi2. semalam before tido takde la sangat. mata pon dah mula berair2. hidung pon dah sokseh2 dah. gara2 cuaca kat kuantan yang tak menentu kah? tak pe lah, yang penting aku tak demam dan menyebabkab aku kene amik mc. ini yang aku tak suka. maka aku masih bersyukur dengan kesihatan aku sekarang.hehhe! sejak masuk uia kuantan ni kan, satu bende je yang aku perasan aku senang buat. senang bersyukur. apa2 yang jadi mesti aku cakap aku bersyukur dulu.hahha! moga berpanjangan lah ye perangai camni.

sekarang di bilik tanpa peneman. dia ade clinic arini. aku punya sesi minggu ni batal gara2 seseorang kecil hati. awal2 sem dah kecik hati. haisy~ kalo tengah2 sem makan hati jantung limpa segala bagai la nampaknya. terima je la. aku ni kan student je walaupon bukan lah aku puncanya.hahha! bak kata ramai orang, aku kene tempias.

masih dalam mode tak tau nak buat apa. maka aku decide nak tengok cite pasni. then, aku nak gi kafe beli apa yang patot. seterusnya menyiapkan pakaian tuk ke kelas pada pukul 2pm nanti. moga dapat fokus dengan jayanya. sebab cita2 aku sekarang adalah untuk menaikkan balik resultku yang jatuh gedebuk! tu. =)

maka dengan itu, wassalam...

No comments: