Wednesday, October 13, 2010

luahan hohoho

mengharapkan hari2 esok lebih baik drpd hari2 semalam. mond setting! itu yang penting. selalu dibuat dan dipraktikkan. tapi hasilnye?? hahaha! of course la zero! blog aku yang nama i luv me ni macam tak membayangkan yang aku sayang diri sendiri kan?? penuh dengan onar2 je. nak jumpa keceriaan dan kegemilangan dalam blog ni memang amat susah la. so, patotnye blog ni kene tukar pada nama i luv onar2 happened at me. rase2 sesuwai tak?? oh, aku mengarut lagi di pagi2 begini. ini gara2 attempt nak wat research proposal yang tak mendatangkan sebranag hasil. bunyi assignment aku macam gempak kan?? mesti la! nama pon budak yang terjebak dalam course yang ada 'accountability'. tapi nak menghasilkan kerja sebaik dan segampak tajuk yang diberi amatlah menyeksa jiwa. buktinya?? pengakhiran nya macam ni ar. aleh2 last skali bukak blogspot luah apa yang rasa hingar bingar kat kepala otak ni. aku memang hebat dalam meluahkan rasa. jiwa aku kalut. pastinya senyuman dan gelak tawa menghias rupa. aku kan perceria alam. oh, perasan lagi! malam ni rasa nak berleter panjang2. puas hati bila dapat luah semua atas ni. biarlah orang baca ke tak baca ke. ni just tempat aku buat corat coret rasa hati.kui3! ayat poyos!huh! erm..arini pegi clinic macam biasa. disupervise oleh HOD department. hasilnya kegelabahan tahak maksima! optimum gitu! memang guard down giler ah! tak terkata kecuakan yang melanda. padahal dia marah aku pon tak. ini kan pulak jentik. tapi perli2 tu biasa la. aku dah biasa dengan yang itu. waktu kelas plak dengar berita tak menyenangkan hati. ada viva pulak exam clinic nanti. apa yang aku belajar selama ni akan ditanya. mana aku tak kalut. kaitan penyakit2 ngan hearing loss and management segala bagai kompem ar akan ditanya. aku nak bagi jawapan dalam kelas pon gagap. ini kan pulak viva yang obvoiusly akan kena jawab la nak tak nak pon. adoi!! aku dah nampak gelap di hadapan sana. guruh bergempita ats kepala ku. awan memang mendung tak hengat ah. lalu ujan lebat pon turun. aku insan yang takde payung di bawah ujan lebat. faham tak apa kau bebel?? biarlah tak faham pon. tapi ni la cara aku nak membayangkan betapa disasternya aku sekarang. tiap2 sem aku mengharapkan for the better and the best tapi yang selalu aku dapat macam the worst je. aku tak cukup berusaha. tu kata HOD aku. aku kuat gelak. itu memang. tapi biar apa orang kata aku tahu cara aku. aku tak main2 alam menuntut ilmu walaupon orang tampak aku macam tu. sesali sekala teringin nak orang kata aku serius dalam belajar. mane nak nampaknay...muka merenyih je bila kena yanye soalan.hahah! hasiy~ ini lah aku. aku nak berubah. aku memang memerlukan perubahan. tapi apa yang halang aku sebenarnya ek?? aku nak kan jawapan...aku berusaha tuk jadi pelajar yang baik tapi aku tak nampak pon macam aku ke arah tu.

No comments: