Wednesday, March 24, 2010

update terbaru

minggu lepas memang hectic punye busy. macam2 benda nak kene settlekan. assignments, presentations...dan mcm2 lagi. aku memang manusia yg ada masalah dengan pengurusan masa. banyak benda tidak dapat diuruskan kerana tersasar masa tapi still berjaya tuk menyiapkan segala benda. kadang2 hasilnya memang seperti melepaskan batuk di atas tangga. alhamdulillah, semua settle dengan baik. mungkin ade perselisihan den kecelaruan tapi itu memang perkara biasa yang takkan dapat dielakkan.

mendengar berita yang kurang enak menyebabkan diri kerisauan. tiada hak untuk itu tapi tidak dapat menahan rasa di hati. maaf..aku bukan sengaja tapi perkara itu terjadi tanpa ku pinta. terima kasih kepada azyan kerana memahami. terima kasih juga kepada aima kerana gambar2 itu. at least hati kurang gusar. panggilan tak dijawab memang menggelabahkan. thanx God dy ok... syukur kerna bukn kecelakaan yg besar dan terima kasih kerana respon terhadap soalan2 ku berkaitan kamu. aku risau. itu bukan perkara main2. tapi ade yg lebih risau. itu pasti.

blogwalking....kerana tak dapat fokus lagi tuk study. satu blog yg dijumpai mengingatkan aku pada kisah lama. baru sedar, hati ini tak mudah tuk memaafkan. terlalu keras or lembut?? itu aku kurang pasti. yang pasti apa yang telah dilakukan oleh si polan memang meninggalkan kesan yang mendalam. aku masih benci pada dy walaupon aku terima apa yeng telah terjadi. maaf... aku masih marah dia dan bukan kamu.

aku mengharapkan hati terus terbuka tuk melupakan dan memaafkan.

seorang kawan berkata, jangan lupa apa yg terjadi. tapi aku mengharapkan aku akan lupa walaupon tak semua. kerana aku inginkan persahabatan yg ikhlas. dan juga kemaafan yang ikhlas..

kapada kamu teman, moga cepat sembuh...(^_^)

No comments: